UEDA Masakatu's tweet after GRANDSLAM2 vs Victor Henry

from his twitter

I thanks for many many support in GRANDSLAM. Staff is very kind.
they will make and grow this event. I'm glad to take part in it.
Lose was not good,but this experience was very sweet.

Victor Henry was very strong,but his the strongest point was maybe heart.

My Knee Ligament(ACL,PCL etc) damage is not serious, Ligament was not cut.
But nose bone is fracture. in this fight,I doubt orbital floor fracture by looking trouble...but it was OK too.I thanks ISHIWATARI Shintaro helps in Hospital.

Many friends came to hall as audience,big support. I thanks,thanks
It was happy time.One more,thank you!!

masakatsu ueda
@furunerusonz
https://twitter.com/furunerusonz

グランドスラム2たくさんの応援本当にありがとうございました。スタッフの方々も親切ですごく大会を盛り上げようとする熱意を感じました。今回参戦させていただいて本当にありがとうございました。負けて悔しいですがグランドスラム参戦できて本当に良かったです。
ビクター選手気持ちも強くてすごく
強かったです。僕の怪我の方は膝は靭帯伸びたくらいで、鼻骨が粉砕骨折でした。試合中二重に見えたりして目に骨折の疑いがありましたが目は大丈夫でホッとしました。
病院まで付き添い送ってくれたり石渡君本当にありがとう。
日本での試合は仲間がたくさん来てくて、たくさんの応援やサポート本当に感謝しています。
幸せな時間でした。
ありがとうございました。